Sipariş İşlemleri

Trendiz'den nasıl alışveriş yapabilirim?

Sitemizden alışveriş yapmak oldukça kolay ve güvenlidir. Beğendiğiniz ürünleri "Sepetime Ekle" butonundan ekleyebilir, eklediğiniz ürünleri "Sepetim" butonu üzerinden listeleyebilir ve satın alabilirsiniz.
Sepetinizdeki ürünleri almak için "Satın Al" butonuna tıklayarak satın alma işleminizi başlatabilirsiniz. Açılan sayfadaki teslimat adresi ve fatura bilgilerini girdikten sonra takip eden sayfalarda sizden istenen bilgileri doğru ve eksiksiz bir şekilde girmelisiniz. Son olarak ödeme onayı verdikten sonra satın alma işleminiz tamamlanacaktır.

Sepetim nedir?

Online mağazamıza giriş yaptıktan sonra satın almak istediğiniz ürünlerin toplu halde bulunduğu kişiye özel bir alandır. Sepetinizde bulunan ürünleri sepetinizden çıkarabilir veya sepetinize yeni ürünler ekleyebilirsiniz.
Sepetinizdeki ürünler kısa bir süre saklanır, sürenin dolması ile birlikte sepetinizden silinir ve diğer üyelerimizin satın alımına açılır.

Siparişlerimi nasıl izlerim?

Siparişlerinizi "Siparişlerim" sayfasındaki ilgili sipariş numarası üzerinden takip edebilirsiniz. Ayrıca geçmişte yaptığınız alışverişlerinizi listeleyebilir, güncel alışveriş durumunuzu görüntüleyebilirsiniz.

Oluşturduğum siparişe ürün ekleyebilir miyim?

trendiz.com.tr'dan verdiğiniz siparişler bize online olarak ulaşır ve ödeme işlemleriniz de sipariş oluşturma aşamasında otomatik olarak yapılır. Ödeme koşullarında değişiklik yapılamadığından, siparişinize sonradan ürün eklemeniz mümkün olmayacaktır. Sadece mevcut siparişinizi iptal ederek yeni bir sipariş oluşturabilir veya satın almak istediğiniz diğer ürünü ayrıca sipariş edebilirsiniz.

Trendiz'den sevdiklerime hediye alıp, gönderebilir miyim?

Trendiz kalitesi ve özeniyle sunulan ürünlerimizi sevdiklerinize de hediye etme imkanı sunuyoruz. Seçmiş olduğunuz ürünleri sizler için hazırlamış olduğumuz şık hediye paketleri içinde sevdiklerinize ulaştırıyoruz. Hediye paketlerinde fiyatlara ilişkin bilgiler bulundurmayıp faturanız kayıtlı e-mail adresinize yönlendirilecektir.

Siparişimi onayladıktan sonra vazgeçtim, nasıl iptal ettirebilirim?

Siparişinizin iptali için ürününüzün kargoya teslim edilmemiş olması gerekmektedir. Aksi halde iade prosedürlerini uygulamanız gerekecektir. Kargoya teslim edilmemiş ürünlerin iptali için [email protected] adresinden iptal talebinizi iletebilirsiniz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR